Tuesday, January 4, 2011

~~Selamat Tahun Baru 2011~~

Pejam celik..pejam celik da masuk 2011..cepat tul masa berlalu. Umur da betambah, anak pun da betambah.. Azam pun semakin bnyak terlangsai..Masuk tahun baru je..azam baru..sampai tahun ni..azam baru ku ialah....hihihi..

1) Nak dapatkan Mesin Jahit JENOME Model 2049 yang beharga RM2+++



Tadaaa!!..ni dia target mesin jahit aku..nampak simple..tp bnyak serba canggih ni..hihi

2) Nak dapat kan lesen kete..

Minat aku kat menjahit ni memang on jerr..sejak aku ting 3 aku da start menjahit baju sendiri..nangis2 kalau tesalah jahit..Tapi hasilnya membuatkan aku hepi dan bangga pakai baju yang aku jahit sendiri...wahahahaha...


**Kepada sesiapa yang nak tempah baju kurung biasa @ pahang, meh la calling2..tp aku x amik banyak. Sape cepat dia dulu k? Kesian mesin jahit aku yg 1 ni..jarang da di pakai..hihi..




Ni haa..Mesin jahit singer buah hati aku no.5 buat masa ni..kui3..

Tahun lepas aku agak keciwa sbnarnya...coz azam aku tuk dapat kan lesen gagal..so tahun ni aku betol3 berazam...pas aku langsai bayar mesin jahit..aku nk terus amik lesen...

Sian anak2 aku..asal en asben g o/station, mesti minx tolong cik ewa @ adik aku yang jadi driver..huuu..sian diorang..anak2 aku pun x ley jalan2 sepanjang en asben x de.. hmm...

Niway..tahun ni aku mengharap kehidupan aku dan keluarga bertambah baik, senang dan sentiasa diberi kesihatan..di murahkan dan di berkati rezki..Mudah2an Anak ku Muhammad I'zzat Al-Fateh dapat bersekolah tahun depan dengan aku yang hantar dia sendiri nek kete..insya Allah..



Semoga Fateh jadi anak yang soleh, pintar, hormat orang yg lebih tua dan kawan2, pandai ngaji dan dipermudahkan perjalanan hidup..ameenn..SAYANG anak ibu..MMMUahhhh..

No comments:

Post a Comment