Saturday, January 29, 2011

~~Aryna & Suhaila Outdoor ~~

On 22th January aku, en asben n team de buat photoshoot. Tujuannyer utk training kasi skill gempak skit..maklumla blm setahun jagung menceburi alam 'FOTOGRAFER' ni..Asalnye aku malas la nk join en asben..tp disebabkan melibatkan model yg masih anak dara, so en asben mintak aku join dia n team supaya tidak timbul fitnah n sebagainyer..



Ok 1st at all, kami shoot kat blakang opis aku @ taman blkang AG. Aku pun x tau blakang opis aku ni ade taman cantik..Aku dengar2 org ckap jer..tu yg suggest en asben team shoot kt situ..So far ok la..plak tu model2 dapat bg kerjasama dgn bek..





For 2nd port..kami memilih tasik maritim lak. Betul2 sebelah pullman..HUii..aku x penah sampai situ lagi..siap de sewa kapal layar n bot lagi..huhh..bes2..Bole di jadikan list ports ni..bnyk rupanya port2 kt putrajaya ni yg kami x xplore lg..hoho..yg x tahannyer, photographer dia pun ikut jadi model 'terlampau'. kang tunjuk, diorang malu plak..asben i jugakk..hahaha..



Ok..tuk finale port lak..kitorg ingat nk abiskan masa kt pullman.tp hujan dtg tetiba, so kitorg pun berangkut la g dataran PJC.Until titisan peluh terakhir kami kat. situ..hehe..Alhamdulillah semunya berjalan lancar..Seme dpt bekerja as a team work. Thanks for all of u. InsyaAllah andai di izinkan kita jumpa lagi..Enjoyyyy... :D



2 comments:

  1. terima kasih ayg 4 being so supportive... gamba2 ayg ade yg cantik2 & editing pun ader improvement.. ader rezeki lebih sok, kiter kidnap satu lg DSLR utk ayg yer.. so, bule la join biler abg ader job lagik.. All The Best! ;-)

    ReplyDelete
  2. kak mai yang comel!heee thank u so much!sue tak sempat lagi nak post pasal photoshoot ni. busy sikit..huu

    ReplyDelete