Friday, August 27, 2010

~~Ramadhan Menjelang Lagi 4~~ Sengkek kok..kuk..kik..

Hari ini da masuk 17 hari umat islam menjalani ibadah berpuasa. Semakin hari aku rasa duk kat opis ni makin sejuk n semakin lapar..hu..makruh2..shutttt..:P hihi.. nk wat cam ne..that i think right now..

actly skrg ni aku tengah bersedih hati kerana 2 perkara..1) aku majuk ngan asben sbb dia marah aku pagi tadi..huu..sedey..sbb jrg sgt kn marah..tibe2 bole sebak lak aku seharian hari ni..w/pun tlh dipujuk..huu.. 2) Tgh hr td aku minx izin kat asben aku nk ikut adik balik kmpg..alaaa..kt KKB je..aku ingat tgh aku majuk2 ni dia izinkanlah.. hampeh..aku x diizinkan..lagila sedey hati ni..waaaa!!..waaaa!! dia kate suh balik ngan dia esok pagi..tp aku rasa cam x de harapan je..coz road tax kete mati..sroott2.. tersedu2 hati aku menangis..ishhhh...batal pose kang...

Pepun, hati aku sbnarnyer mengerti n faham situasi dia yg tengah penin x de duit nk ngadap raya ni..road tax mati, kebetulan barang2 keperluan kt umah seme abis..huhhh..(salah dia gak)..hishh2..daahh..pose ni.. cam ne ni?? sib bek gaji aku masuk awal bln..x de la tecekik sgt raya sok..huuuhh..(-.-)

No comments:

Post a Comment