Wednesday, October 5, 2011

~KeBahAgiAn Mu..kEbAhaGiaN kU jUa..~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Susah tol aku nk update blog skrg..opis da block sna sni.. kt umah nk ngadapa laptop pun kn tunggu free dr anak2 aku yg da advance. Pantang mak bapak dia bukak laptop, diorang pun nk amik port gak.. suh bukak youtube-thomas lah.. chaggingston lah.. haduiiishhhh...Niway, kesempatan ni aku nk share someting yg bole d manfaat dan praktikkan bagi yg sudah berkahwin sahaje yerr..hehehe...


Sebenarnyer aku syukur sangat coz ade hubby yg so sporting, supportive, loving, caring n romantic..hihi.. x rugi seorang isteri membahagiakan seorang suami dengan ape cara skali pun.. pahalanya sangat besa... Camtu gak sebaliknyer.. Tolong isteri uruskan umah pun besa gak pahalanyerrr.. Teringat aku kat sepotong hadith ni yang aku colek kt fb bespren aku ( http://ciksweety85.blogspot.com/ ). -hihi..aku tumpang share ek lalink.. - Hadith ni bole d jadikan rujukan utk pasangan suami isteri bagi mencarik kebahgiaan hidup.. Jgn duk ego n sombong sangat.. rugi komee!!! ..Meh aku share kt blog ni utk u ol hayati n fahami.. Praktikkan..jgn dok bace jerr..Tp yg belom kawen..kene la Tawen dulu yerr..hehehe...

"Sesungguhnya, apabila seorang suami memandang isterinya (dengan kasih & sayang) dan isterinya juga memandang suaminya (dengan kasih & sayang), maka Allah akan memandang keduanya dengan pandangan kasih & sayang. Dan apabila seorang suami memegangi jemari isterinya (dengan kasih & sayang) maka berjatuhanlah dosa-dosa dari segala jemari keduanya." (HR. Abu Sa'id)


~Semoga kebahagiaan yg kami kecapi abadi hingga di syurga..amin..~

Daaaa..sAyoNarA..MySpace

1 comment: