Tuesday, December 27, 2011

~Keputusan Aku Muktamad~

Assalamualaikum dan Salam Sejatera,

Alhamdulillahh..masih diberi usia,masih diberi kesihatan dan lain2. Semenjak Ofis aku blok laman2 sosial dan termasuk blog edit, aku jarang berpeluang edit blog untuk aku kongsikan cerita suke duke aku.. Alhamdulillah malam ni, d sbbkan aku x leh tido, aku ingin mengwar2kan satu berita dan keputusan yang aku rasakan yg terbaik buat aku, keluargaku dan kehidupanku.. Da lama aku mmbuat kptsan ini, namun d halang oleh org tuaku. Sehingga 1 tahap aku rasa, aku perlu mengambil keputusan ini demi anak2ku dan suamiku yang sangat supportive.

Da 3 thn lebey status aku sbg F29 sambilan di Jab Akauntan Negara, Putrajaya. Environment, kawan2, kerja, bos2 mmg terbekkk!! Tp, d sbbkan status aku sbg PSH(Pekerja Sambilan Harian), banyak perkara yg telah ditarik dan merungsingkan hidup aku. Mcm aku ckp dlm entry sblm ni, alaun kene tarik, cuti langsung x de, renew dr 6 bln, jadi 3 bln sekali..hohhh.. Rasa dizalimi dan semakin dipinggirkan oleh kerajaan... Now, kptsan telah ku ambil,JANM akan menjadi memori terindah buatku bermula 31 Jan 2012. Plan back up telah dibuat. Buat sementara waktu, aku akan fokus dengan biz buat tudung dan menjaga anak2 yg slalu terabai dek kesuntukan waktu bersama pada weekly.



Buat teman2 opis, aku ucapkan ribuan terima kasih di atas perkongsian ilmu, suke duke, gelak tawa, sedih pilu, dll. Maaf andai selama di INFRA, BPTM, aku banyak melakukan kesilapan dan kealphaan.. Kalian sememangnya akan sentiasa diingatan..(-_-)...


5 comments:

  1. hai mai, fiza nih..hehehe... hmm kesian jugak ye ngn staff kontrak kat AG, keputusan mai tu bagus, fiza dulu pn pk cam mai, tp nasib baik dh buat keputusan cepat2, walaupun join private, tp rasanya itulah yg terbaik. Selamat maju jaya!

    ReplyDelete
  2. Semoga b'jaya d dunia & akhirat.

    Fatin besar nnt nak jd apa??

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kpd yg memberi sokongan. Mudah2an kehidupan saya dan keluarga akan lebih terurus, d permudahkan sgl urusan, bahagia dan mohon sentiasa d bawah rahmat dan kasihNYA..amin..(^_^)

    ReplyDelete
  4. hai..salam kenal @ follow dari mekjangok..buat la keputusan yang membahagiakan hati..maybe ade hikmah disebaliknya...

    ReplyDelete
  5. thanks mekjangok..Semoga keputusan ini memberikan lebih kebahagiaan kpd diri dan keluarga saya.. :)

    ReplyDelete