Wednesday, March 30, 2011

-TEMPAHAN BAJU KURUNG-

ASSALAMUALAIKUM WBT..

Alhamdulillah..da lama x tinggalkan cerita ala2 sensasi, kat my lovely blog ni..hehehe..rindu plak..

Straight to the point. - Kisah terbaru yang saya nak shared ngan semua pembaca ialah.. Saya da buka balik offer untuk terima tempahan baju kurung. Sebelum ni x de la nk war-war sangat..Maklumla bile da de anak ni, kalau bole sepanjang duk rumah nk ngadap diorang jer..Tapi d sbbkan ekonomi dunia semakin meruncing, so kena la cari inesiatif untuk memnambah pendapatan isi rumah..hmm..yelah isi rumah pun makin lama semakin bekembangkan...hehehe...

K, balik pada topik..Kalau boleh saya nk je letak harga tinggi utk harga buat baju kurung, memandangkan saya duk putrajaya. Tp fikir2 balik, saya kesian lak terkenang orang yg kurang berkemampuan ni.. Nasihat : Blajarla menjahit baju sendiri yerr?? hihi..untungg.. Kalau x tau meh saya ajar..tp charge la skit..saya pun nk cari makan..huhu..

Ok untuk harga tempahan:

1) Baju Kurung biasa(Dewasa) : RM35
2) Baju Kurung Biasa(Kanak2) : RM30
3) Baju Kurung Biasa(1-3THN) : RM25

4) Baju Kurung Pahang(Dewasa) : RM35
2) Baju Kurung Pahang(Kanak2) : RM30
3) Baju Kurung Pahang(1-3THN) : -x ambik-

Sape yang nak tempah gaun panjang untuk kanak2 pun boleh :-

1) Gaun panjang Biasa :RM35
2) Gaun Panjang bereksesori :RM40-RM45

**late2 la sy attch pic k?? x de contoh baju kt pc la.. niway, capat2la cntact me..0132377347..(Area : Putrajaya/Serdang/Bangi & sedara mara only) (^,^)

No comments:

Post a Comment